donderdag 20 februari 2014

happy

Hoi hoi,

Toch nog een mail terug gehad van de psychotherapeut, heb vanochtend maar een afspraak gemaakt bij d`r op 10 maart om 9.30 uur.
Ik hoop dat ik nu een beter gevoel erbij heb en dat ik niet weer zo depressief word daarna, want dat is dus echt niet fijn.
Heb alles zo`n beetje wel al gehad, van suicide gedachten tot het medicijndoosje al in mijn hand hebben zeg maar, als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar heb gelukkig (tot nu toe) geen rare dingen gedaan verder, dus ben wel happy nu.
Ga nu niet meteen voor een operatie ofzo hoor, want moet toch eerst flink wat af gaan vallen, anders opereren ze volgens mij toch niet maar goed.
Hoe het dan moet met het `getrouwd zijn met een man`, weet ik eigenlijk niet.
Ben nu getrouwd met een man, maar val eigenlijk meer op vrouwen, dus weet niet hoelang deze relatie (als je dit al een relatie kunt noemen) nog kan duren.
Misschien wilt hij wel bij me blijven als hij zou weten dat ik echt van geslacht wil ga veranderen, maar misschien ook niet. Denk eerder dat laatste, dat heeft ie al laten weten.
We zaten namelijk naar Hij is Zij te kijken en had het er toen even over van `stel ..`
Niet dat hij mijn verhaal al weet hoor, maar goed .. ook al heb ik het hem wel eens 1 keer vlak uit gezegd van `als ik jou niet had, was ik een man geworden` maar weet dus niet of dat tot hem is doorgedrongen of niet.
Maar goed, maakt voor nu niet uit denk ik, ga me nu toch nog niet laten opereren met 60kg overgewicht, dus ja. Duurt waarschijnlijk nog jaren voordat het eens zover komt.
Ben wel blij aan de ene kant, dat ik nu een 2e gesprek aanga met die vrouw (die psychotherapeut) en ik zie wel wat er verder nog gaat gebeuren.


Groeten,
Dennis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten