zondag 16 februari 2014

Zondag

 Het gaat alweer iets beter hoor dan eerder deze dag.

Morgen om 10 uur bij de huisarts zijn voor een uitstrijkje (mijn eerste keer, want word dit jaar 30).
Baal hier enorm van, want wil dat ding helemaal niet in mijn lijf hebben.
Walg ervan!
En die 2 memmen aan mijn lijf hoeven er voor mij ook niet aan te hangen, als ik eerlijk ben.
Voel zo onnatuurlijk, zo `verkeerd`, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. 
Walg er al van, van het idee dat ze daar onderen `erin` gaan zeg maar, bah.
Maar ja, zal wel moeten, als je tenminste wilt weten of het goed is of niet.
Het zou niet verplicht zijn om een uitstrijkje te laten maken, maar wil het toch wel graag weten of het goed is of niet.
Dus zal maar gaan.
Als er iets niet goed zou zijn en kom er te laat achter, is het foute boel natuurlijk.

Dinsdag om 5 uur `s middags naar de psychiater, zal hem meteen duidelijk maken dat het absoluut niet  goed gaat en het niet gaat zoals ik wil.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten