zaterdag 1 april 2017

hoi!

Hoi lieve mensen! Hier weer eens een berichtje van me.

In bepaalde periodes, zoals nu, ben ik nog altijd heel erg verwarrend, dan weet ik niet of ik me nou man of vrouw voel, man en vrouw tegelijk of dat ik niet weet hoe ik me moet voelen ... erg vervelend vind ik het ook, maar ja.

Soms, heel soms, denk ik er wel eens over na, om mijn FB account toch niet te deactiveren en hier verder te gaan, maar ja ... daar moet ik nog maar eens heel goed over nadenken, denk ik zomaar ;)

Ik heb ook een ander soort medicijn gekregen, waardoor er toch op de een of andere manier want minder chaos in m`n koppie zit nu, behalve op dit gebied kunnen ze me niet helpen ... niemand hier in mijn omgeving lijkt `t wel ... voel me toch vaak alleen, ook al weet ik dat ik dat niet ben.

Wat ik nu voel, is de verwarring van `wie ben ik en wat wil ik nou`.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten